2012. november 23., péntek

Elkúrtam, nem kicsit

Ezt az egész kurva tõzsdézést azért kezdtem el, azért küldtem be félhavi fizetésem (naszóval nem egy bazi nagy összeget) kockáztatni, hogy Nokia részvényt vegyek. Annyira olcsó volt, 2 euró, hogy ennél lejjebb már nem mehetett. A kasszában levõ pénz több annál, mint ha a részvényárfolyamokat a darabszámmal beszorzom. S ha elkezdik árusítani az új telefont, ami most megy, akkor csak felfelé mehet, és jól meggazdagszom. Erre mikor 2-ért megvettem, ingadozott, és hogy ne bukjak rajta inkább 2.10-ért eladtam. Valami barom tanácsára Microsoftot vettem, ami 28-ról sikeresen lemászott 27-re, hiába a win8 sikere, a részvényt büntetik. Nem is ez a baj, mert még mindig csak 100 euro körül van az elvesztett tanulópénz (nem a részvényárfolyam változás, hanem a kezelési költség a sok), hanem az, hogy közben a Nokia 2.6-ra emelkedett, ott már 300 eurót kerestem volna. Ami még mindig kevés pénz (összehasonlítva pl egy telefon, egy kamera, vagy az új cipõm és téli kabátom árával), na de ingyen jött pénz lett volna. Én barom meg képes voltam eltérni az eredeti ötletemtõl, és valaki másét megvalósítani, és most jól lemaradtam róla, arról, amit eredetileg megsejtettem. Ne engedjetek többet a tõzsde közelébe!


Nincsenek megjegyzések: