2007. szeptember 23., vasárnap

Heti zárás

Elment a hétvége hirtelen. Volt benne suli, ahol megtudtam miért nem téveszthető össze egyetlen ballagási fotó (aki nem lép egyszerre...), volt benne apás hétvége, ahol a fiaimmal először a válás után tanultam is, volt benne fellépés, ahol helyettesítettem magam, volt benne napfény, ami megint megfogott, volt benne szüret, vidám és családi, természetesen must is, ami szokás szerint tette a dolgát, és volt benne sok sok olvasás, amikor kiolvastam az impotens férfit kereső nő kalandjait, és folytattam a Szederbort, amit az impotencia rejtelmei miatt hagytam félbe, sajnos, de ez most nem könyvkritika. Na meg a végén volt benne lepődés, újabb milestone, amikor a bloglátogatási statisztika először kúszott 200 fölé. Nem tudom ki miért olvas, vagy hogy talál meg, talán még mindig a Barbie baba vezet, ekkora tömeget nem tudok kiszolgálni. De ha van kedved, ugorj be egy sörre.

Kezembe akadt egy régi SMS, amit írtam csak úgy, most is ott van az eltárolt üzenetek között, talán soha nem küldtem el, mert csak magamnak írtam. Elmentve 2007.01.15-én.

Keresem osztálytársaimat, évfolyamtársaimat, gyerekkori barátaimat és ellenségeimet, szerelmeimet, katonatársaimat, munkatársaimat és sorstársaimat egy közös vacsorára vagy sörözésre, a régi emlékek felidézésére, vagy egyszerű alkoholmámoros stresszcsökkentésre.

2 megjegyzés:

Gyula írta...

A "Szederbor"-t én is olvastam. Nekem nagyon tetszett, ajánlom az írónő többi művét is! (Pl.: Csokoládé)

Betond írta...

Igen, tervbe van véve, bár filmen már láttam, Jane Austen után olvasom.

De addig rengeteg szakmai olvasmány is a szemeimre pályázik.

Gyula, mikor sörözünk?