2008. augusztus 11., hétfő

Csekin folyt.

Panaszkodtam a magyar légifuvarozóra, hogy nem írnak jóvá finn társnál szerzett pontokat, de ami ma volt, az még jobb: a csekin (check in) minden utasra külön-külön történik, elektronikus jegyeket, ha veszek, az mind külön jegy lesz, ami külön csekint igényel, ami azért rossz, mert ha tele a gép, mindenkinek kiajánl a rendszer egy jegyet, s nem nézi, hogy apa és (hosszú idő után) először utazó lánya egymás mellé ülhessen, s mivel tele, cserélni utólag már nem lehet, de ugyanígy szétrobbantva kapott helyet egy 14 tagú román brigád is, s szívesen cseréltek velünk, mert így kicsit csökkent az entrópia, közelebb kerültek egymáshoz, ami viszonta stewardesseknek okozott fejfájást, hogy hol is ülnek a vegások, meg akik speciális menüt kértek.

A menü maléven: sonkás vagy csirkés szendvics és nápolyi. Bezzeg a pilóta pilóta kekszet meleget eszik.

Finnair se kutya: induláskor valaki elrontotta az első ajtót, vagy a hidat, ezért a gépbe beszállni a hátsó ajtón kellett, tehát átmenni másik kapuhoz, lemenni a buszhoz, busznál gyülekezni, beszállni, busz indul, 10 méter után megáll, ott, a repülő hátsó ajtajánál, miközben a gép a csápon áll, buszajtó kinyit, utasok kiszáll, fel a gépbe, 20 perc késés. Budapesten meg valami okos finn lekapcsolta a lámpát, azt hitte az a kapu nyitó gomb, állt mindenki a vak sötét hídon, vagy csápon, vagy mi is a neve, mire jött egy forgalomterelő és ajtót nyitott.

Élvezem, repülés.

Nincsenek megjegyzések: