2009. március 30., hétfő

HBM nem elég

Szívesen vettem cikkeket, idézeteket a magyar nyelven megjelenõ Harvard Business Managerbõl. Most, mikor hirtelen reagálni kellene egy butuskára sikerült stratégiai szlogenre, vízióra (vision statement), keresgéltem, melyik gurutól lehetne idézni. Milyen is kell legyen a jó vízió? Rövid, tömör, a vállalat jövõbeli céljait tükrözze. (The document company, Connecting People, Don't be bad, Im lovin it, Explore more, Együtt veled, A Brand like a Friend, Mert megérdemled) Na de mikor linkelném vagy hivatkoznám Prahalad cikkét, veszem észre, hogy ez a magyar fordítás, kellene az eredeti angol. Szóval valahol máshol és máshogy kell keresnem a tudást mint ahol és ahogy eddig kerestem. Mit tegyek, ha tudom ki a guru, de nem tudom hol találom?

1 megjegyzés:

balettka írta...

google books, limited preview:

prahalad on google books