2011. június 29., szerda

Marketing kezdõknek

Ha biztosra akarsz menni abban, hogy a kiszemelt áldozat elfogadja a felajánlott idõpontot, akkor keresd fel az idõponttal, amikor épp felébred. Az ember kábán nagyon nehezen mond ellent bármiféle idõpontra, a fõ, hogy ne kelljen azonnal dönteni semmirõl, és még véletlenül se tukmáld az árúd azonnal. Adj inkább csilivili névjegykártyát a hátulján a kicsikart iõponttal. Ha eljön az idõpont, elõadhatod a mondókádat. Mivel az idõpontot elfogadták, fél lábbal már az ajtóban vagy.

Folyománya: korán reggel kell becsöngetni a kiszemelt áldozatnál az idõpontért. Vagy ha gyereke van, amikor a gyereke alszik. Még jobb, ha többször csöngetsz, és a gyereket is felébreszted.

Ha biztosra akarsz menni, hogy az egyeztetett idõpontot lemondják, add oda a névjegykártyádat, amin a saját telefonszámod mellett ott van a munkahelyed ügyfélszolgálata száma is. A felkeresett páciensnek lesz elég ideje felhívni téged (ne vedd fel, az idõpontot akarják lemondani), és lesz ideje felhívni a céged is, ami dupla rossz pont, mert õk is megtudják, hogy kudarcot vallottál.

Tanács a kiszemelt áldozatnak: Ha beugrattak, és féll lábbal az ajtódban állnak, ne add fel. Ha nem akarsz zöld bohócsipkát venni rézcsengõvel, mondd le az idõpontot. Ha meg akarod szívatni az ügynököt, fél órával a megállapodott idõpont elõtt mondd le azt. Ha teheted, ne az ügynönkél mondd le az idõpontot (nem fogja felvenni a telefont), hanem a cégénél.

(Ma megint megcsináltam a pizzát, vastagabbra hagytam a tésztát (kisebbre nyújtottam), szuper lett, puha finom. Kánikula van Finnországban, egész nap fájt a fejem, munka halad, gyerekek jönnek, a picúr aranyos, stb stb stb.)

Nincsenek megjegyzések: