2014. július 20., vasárnap

Itt vagyok

Saját udvaromban talált négylevelû lóherék száma: 3
---
Azt hiszem mindenütt jó, de legjobb (a fogás) itthon.
---
Nagy döntésen vagyok túl. Nehéz volt. Jobb itt, még nem érett meg az idõ a költözésre. Akármilyen nehéz is egyedül lakva az anyagi helyzetem. Otthon alaphangon 50 ezer Forint hiányzott volna a megélhetéshez, és akkor még nem utaztam, hogy lássam a kislányom, és nem voltam Kowalski koncerten.
---
Az udvaromban talált málnát és epret gyorsan benyomtam. Kevés termett az idén.
---
Az udvaromban talált borsóból mindenes levest fõztem. Finom lett.
---
Azt hiszem, azért nem engedik hozzám a lányom, mert attól tartanak, hogy húslevessel etetném. Nekem kell a hús, de a gyerekneveléssel kapcsolatos kérdésekben megegyeztünk. Nem tudom, hol veszett el a bizalom.
---
Elkezdtem bízakodni. Magamban. Önbizalmam kezd visszaállni. Család, barátok, napfény segített.
---
Csak épp a biztos pont, a stabil alap csúszott ki a talpam alól. Ha megtalálom az új kapaszkodókat, azt, ami állandó, amihez tudok viszonyítani, új célokkal indulhatok tovább. Jó úton haladok, már alakulnak azok az új életcélok. Pl az biztos, hogy van 4 okos és szép gyermekem. Nekik szeretnék boldog életet. Hogy boldogabban induljon, mint az enyém.

Nincsenek megjegyzések: