2014. október 14., kedd

Konverziós marketing

Tudjátok mi az a konverziós marketing? Az, amikor az oldal-nézegetésbõl vagy a blog olvasásból valaki pénzt csinál. Amikor azt számolja, hogy az egyszerû olvasók közül hány iratkozik fel hírlevélre, hány néz meg termék-adatlapot, hány vásárol. Minél nagyobb a mérõszám, annál több pénz dõl be. Ezektõl a hányoktól hányok.

"Konverzió történik akkor, amikor egy felhasználó az internetes kereskedés által küldött e-mail vagy egy hirdetés alapján az abban kívánt cselekedetet hajtja végre. A konverzió lehet egy vásárlás, amely egy adott linkre való kattintás után jött létre, vagy regisztráció egy weboldalon, egy tanulmány letöltése, feliratkozás internetes hírlevélre stb." forrás

Ezen a blogon soha nem volt, és soha nem is lesz sem konverzió, sem marketing, sem adatbázis építés, sem levelezõlistára feliratkozás, sem regisztráció, sem Ad Words. Ingyen van. (Ha kíváncsi vagy rám, meghívsz egy sörre, de a részemet fizetem.) A webmarketingesek lehet, hogy nem értik az Ingyen fogalmát.

Na igen, valamibõl élni kell. A pókeres is abból él, hogy elveszi a lúzerek pénzét.

Nem tetszik, hogy minden egyes hírlevélért valakinek jutalom üti a markát. Nem tetszik, hogy adják veszik az adataimat, a szokásaimat, a kapcsolataimat, azt, hogy mikor mi érdekel, mivel múlatom az idõt, hol vásárolok, melyik a kedvenc zeném és a kedvenc pizzám.

A klikkelés és a hílevélre feliratkozás nem vásárlás!

Hiába hirdet a mosógépes cég az újságban, ha csak bemegyek a márkaboltba, megnézem a terméket, megsimogatom, kimegyek, és megrendelem az internetrõl. Az üzlet ettõl még csõdbe megy. (A gyártó is csõdbe megy, ha nem tudom megismogatni a gépeit vásárlási döntés elõtt.)

A cserének korrektnek kellene lennie. Pénzt csak olyan dologért adok, ami hasznos, és amit nem kapok meg ingyen. Ha a blogokon összevadászható, mi a konverziós marketing, nem fogok beülni a marketing-oroszlán elõadásaira. Éljen a wikipédia!

---
"... a fogyasztó viselkedéséhez több információ áll rendelkezésünkre több helyről, mint régen. Ez már a big data kora." itt találtam


A repülön mellettem a csaj ezt olvasta. Kezembe adta, személyesen ajánlotta. Akarom!!! (A személyes ajánlás a legjobb marketing eszköz. Meg a simogatás.)

Nincsenek megjegyzések: