2014. december 24., szerda

Meghitt, meglepõen békés

Boldog karácsonyt mindenkinek! Annak is, aki családi körben, és annak is, aki idén egyedül ünnepel.

Mivel idén saját családom nincs, a szüleimmel ünneplek. A fát a húgom intézte, az ünnepi menüt az anyu, apu rápihen a vacsorára, és biztos fotózni is fog, én meg a cylonokkal múlatom az idõt. Slow az új jelszó, lassan telik az idõ, de nem baj, a várakozás regenerál. Piros autómra gondolok, akit ott hagytam az út szélén, mikor a taxit fogva rohantam a reptérre. Belepte már a hó. Itt meg tavaszias meleg van. Szeretõ sugarakat küldök mindenkinek, aki fontos. Neked is.

Még nem kizárt, hogy elviszem anyut egy majdnem éjféli (11 órás) istentiszteletre.

Karácsonyra megleptem magam egy új külsõ merevlemezzel, arra mentegetem (lassan) a munkahelyi laptopom tartalmát, az év végén elválnak útjaink. Elõkerültek újra az év eleji képek, meg az elmúlt évek emlékei. Kaptam még egy rakás könyvet, management, pszichológia és család témában. Most Szondit olvasok a megbocsátásról és a továbblépésrõl.

Nincsenek megjegyzések: