2015. október 2., péntek

Jutalom :)

Múlt szerda óta vagyok füstmentes, és kicsit sem tért vissza, nem botlottam meg, meg ilyenek. Itt az ideje, hogy kitûzzek valami jutalmat, hogy ha sikerül túlélni a 3 hetet, és legyõzni a nikotinfüggõséget, megajándékozzam magam. Mivel?

Mi az amit szeretek? Beszélgetni, ha van kivel... Meg utazni. Szóval akkor mivel jutalmazom meg magam? Természetesen repjeggyel. De ha már eddig kibírtam, teljes indukcióval elõrevetítve már szinte biztos, hogy megérdemlem, gyorsan meg is néztem, mennyiért kapni mondjuk november közepére, s hopp, egy jónak tûnõ ajánlat - vigyázz Budapest, jövök! A türelmetlenségen majd késõbb dolgozunk, felírom a listára a pocak és az önbizalomhiány mellé.

Persze mehetnék Rómába is, vagy vissza Londonba, Bécsbe vagy Tokióba, de minek, ha oda egyedül mennék, otthon várnak. Ki tudja, hátha még valami jó társasjátékozás, vagy koncert is akad, tudod, Ladánybene, Magashegyi, satöbbi...

Trükkösen kellett venni a jegyet, mert hétvégére vagy nincs, vagy olyan borzasztó áron... szóval most egyet oda, januárban vissza, aztán venni kell még hozzá fordítva, mintha onnan jönnék és innen mennék vissza, az ellentétes irányokba. Egyelõre a mostani jegynek megvan a párja, a januárinak meg majd megveszem olcsón (ki a franc akar januárban télvíz idején oda utazni), ha bankot raboltam.

Jut eszembe, ma nem kaptam gyorshajtás bírságot, de meghívót a nagykövetségre igen. A partneremmel... Potyognak a könnyeim. Hagymát vágok a holnapi vega bablevesbe: vegetáriánus hölgy jön hozzám vendégségbe, a maga összes 6 évével. De hogy ne tudjunk elmenni a gombaszedõ kirándulásra, az iskola betett neki egy erdei kirándulást, ledolgozandó az õszi szünet meghosszabbítását szolgáló plusz egy szabadnapot, elõre.

Jóvan, akinek futja repjegyre, ne panaszkodjon, hogy nem fut cigire nõkre kajára.

Szeretem magam, mert ilyen ügyes, okos, és szép vagyok, legyõztem a démonom, kiokoskodtam egy (két) olcsó repjegyet. Megveregetem a vállamat.

Olyan, mintha levitálnék.

Nincsenek megjegyzések: