2016. január 7., csütörtök

Tél van

Nem értem miért ijesztgetik az embereket mínusz 24 fokkal az időjósok, mikor reggel az ablakban csak mínusz 23 volt? És a mínusz 27 is csak délelőtt, amikor normális ember a munkahelyen melegszik. Na igen, ma nem nyitottuk ki az ablakot és nem szellőztettünk... Pechemre, épp ma volt időpontom az autószervízbe, hogy beszereltessem a beltéri fűtéshez a konnektort, és kipróbáltam az új sapkámat, ami jól szuperált. Viszont a vastag kesztűm egyik felét tegnap elhagytam valahol, szerencsére a vékony polár is elég meleg volt.. Ezt meséltem már? Az anyósülés előtt ott a konnektor, bedugjuk a ventillátort, és reggel a kocsi beltere is meleg, az ablakról is leolvad a hó. Holnap reggel kipróbálom, hogy muzsikál mínusz 28 fokban. Már ha lesz annyi.

Persze, finnesedem, nincs más témám, mint a hideg. Száraz a bőröm. Be kellene kenni. Párologtatok, de mintha hiába. Ma sokat dolgoztam. Kétnapos munkahét. Fáradt vagyok, lassan megöregszem. Medve?

Nincsenek megjegyzések: