2016. augusztus 1., hétfő

Ujabb rekord

Tegnap ujabb rekordot dontottem, a sajat uszas rekordomat szarnyaltam tul. Azt hiszem 1100 meter volt eddig a legtobb, most 800 meter korul arra gondoltam, hogy tartok egy kis szunetet, es visszajovok uszni meg 2-300 metert. De a 800 meteres fordulonal 2 ember is allt a medence szelen, igy hat gyorsan fordulnom kellett, es 1000 meter lett belole, aztan tartottam szunetet, es ereztem, hogy itt dolni fog a rekord, mert szandekomban allt meg 200 meterre visszajonni. Az meg olyan konnyen ment, hogy 500 lett belole. Kozben olvastam a halal utan veszekedo csajokrol. Az egyik azert halt meg, mert szellemi vezetoje lett egy csomo masik embernek, a "muveszeteben" keveredik a zsidosag meg az aszketizmus, talan a joga is, a BMI-je 12 ala ment. Nem tudom, hogy az egy 180 centis csajnal mennyit jelent, de nekem most epp 33.3 a BMI, es buszke vagyok ra (az uszodaban 103.3 kilot mutatott mar csak a merleg, az 8.2 kilos fogyas, kevesebb mint 2 honap alatt).

Hat, sikerelmeny van. Nyari diszko zenere valo ugralassal regeneralom magam. Hiaba, mert ma reggel megint 105 folott mutat az otthoni merleg. Szerintem sok volt tegnap a teszta, meg az afonyas pite, vagy rossz a merleg az uszodaban.

 
 
(figyeld a basszus dallamát és ritmuasát, érdekes)

Nincsenek megjegyzések: