2018. április 21., szombat

Döner házilag

Eredetileg két dologról akartam írni egyben, de azt hiszem maradok csak az egyiknél. Elmesélem, milyen finom döner kebabot vagy inkább salátás sültkrumplis gyros tálat csináltam ma ebédre. Kell az ilyen ön-kényeztetés, ha más nem kényeztet. Persze a konditermen már túl vagyok, az éves tagságot ma akciósan meghosszabbítottam, túl vagyok az úszáson, a jakuzzin, és a délelőtti szaunán is, ugyanis délután szaunabuliba vagyok hivatalos, ami mindjárt a leányom kantele koncertje után kezdődik, oda már megvettem a grillezni valót, meg kész a lecsó, amit a közösbe viszek... kint süt a nap, szóval ma is szuper napom lesz, csak ez a napközbeni egyedüllét ne lenne.

A hozzávalók:

A sültkrumpli az S-market saját márkás terméke, kevés napraforgó olajban megsütöttem. A gyros hús a Lidl saját terméke, a leírás szerint mikróban megmelegítettem. Nem volt elég a 4-5 perc, kb 6 percig forgott 600W-on. A pitát a Suvelan ostariban levő Shine pizzéria koszovói albán pékjétől vettem, 2 euróért ad egy darabot, de hatalmas (200-220 gramm), és friss, és finom, akkora, hogy a negyede elég, a többit frissen (természetesen megvártam, míg kihűlt) lefagyasztottam. A negyed pitát előmelegített sütőben átsütöttem, úgy, hogy a belseje gőzöljön. Kermaviilivel kentem meg belül. Mivel szószt nem használok, ez ad neki valami nedvességet, hogy csússzon. Bár a hús alatt is maradt egy kis lé. A salátához valókat (jégsaláta, róma saláta, uborka, paradicsom) felvágtam. Mindezzel kb 15 perc alatt elkészültem, tányérra raktam, és lefotóztam. Ezt ne felejtsétek el ti se!

Az elkészítés:

Oops, ezt már fent leírtam.

Tápanyag tartalom:

Egy adagban 580 kcal energia van.

Kép:


Nincsenek megjegyzések: