2019. augusztus 28., szerda

Megtettem minden tőlem telhetőt?

Mostanában gyakran emlékeztetni kell magamat arra, hogy nem vagyok rossz, nem vagyok hibás, és nem vagyok felesleges. Az önbizalomhiány sokszor lesújt, leteper és maga alá gyűr, és kezdem azt hinni, hogy nem kellek, hogy lecserélhető vagyok (vaihtamalla paranee), velejéig romlott, penészes, mint a pár perccel ezelőtt kidobott sajt, s hogy ennyi, jobb lenne reinkarnálódni, hátha akkor majd jobban sikerül.

Belefutottam egy-két helyrepofozó tanácsba. Az egyik az, hogy mindenki jó valamire (haha, mint Lucifer a Disney-féle Hamupipőkében, pl arra, hogy hergelje az egereket), s ha épp nem úgy teljesít, ahogy azt magától elvárja (vagy valaki elvárja tőle), akkor rossz helyen van (vagy ahogy a szcientológus mondja: tudáshiánya van).

Azt hiszem minden tőlem telhetőt megtettem, ennyire futotta, és ha nem elég, akkor arról nem tehetek, valakinek túl magas volt az elvárása, amit rossz emberrel akart elvégeztetni, vagy lehetetlent kért. S akkor ezt a problémát le lehet tenni, el lehet engedni. (aka. Lábbal szavaz.)


Jöttem haza a balatoni táborból, és a csuklómon maradt a tábori karszalag. Most vettem észre, hogy jé... van valami, amiben jó vagyok. Pl fekete-fehér és pepita ábrák közül kiválasztani a hiányzót. Ha lenne olyan állás, ahol ilyen vagy ehhez hasonló feladatot kell végezni, ott biztos jobban teljesítenék, és akkor nem kellene holnap korán reggel szépen felöltözve, frissen borotválkozva bizonygatni, hogy én vagyok a legalkalmasabb arra az új feladatra.

Vissza a sci-hoz. Azt is mondja a szcientológus, hogy az intelligencia fejleszthető - drága tanfolyamokkal. Van egy ismerősöm, aki megírta a mensa online adaptív próba iq-tesztjét, s kijött 108. Megcsinálta a szci IQ tesztet is, s ott kijött, hogy 107, ami erősen korrelál a "hivatalossal". Tehát a két teszt ugyanazon a személyen kb ugyanazt a hányadost mérte, azaz a szci teszt is jó. Nagyon kiváncsi lennéki most, kb 5 év elteltével, hogy a megismételt szci teszt vajon milyen eredményt hoz ki neki? Növekedett vajon az intelligenciája? Mert ahogy látom, az élete cseppet sem lett jobb, nem jutott előrébb sem magánéletben, sem pozícióban, bár talán a szci berkein belül igen, erre nincs rálátásom. Mondjuk az enyém sem, haha, s nekem papirom van róla...

Mindenesetre ez a karszalag emlékeztet rá, hogy nem (mindig) én vagyok a hülye, akármennyire próbálnak is lenyomni a körülöttem levők. Hogy mondja a szci? Leértékelni.

A biztonság kedvéért most (újra) elolvasom a "munka problémái" c. könyvet LRH-tól, hátha akkor holnap hajnalban jobban teljesítek. Vagy inkább lefekszem aludni, és tojok rá, majd megteszek minden tőlem telhetőt, és ha nem leszek elég jó, az nem az én, hanem az elvárásokat megfogalmazók hibája lesz.

Persze, de valamiből fizetni kell az adót, a hiteleket, a kaját, a gyerektartást...

1 megjegyzés:

dercy lyne írta...

Üdvözöllek, a nevem Darci Lyne, új mezõből származom, USA. Online hozzászólást olvastam egy Los Angeles-i alapú újságírónak, amely feltárja, hogyan viselkedett véglegesen gyenge erekció és gyors magömlés 2 hónappal azután, hogy felesége balra hagyta, és azt is mondta, hogy Dr. NOSA arra készteti ex-feleségét, hogy 2 év elválása után térjen vissza. Ugyanazzal a Dr. NOSA-val felvettem a kapcsolatot az életben felmerülő kihívásaim miatt, vannak ezek a hatalmas szándékaim, hogy a dolgok működni fognak nekem, azt hittem, hogy a bizonyságok valódi életben bizonyítják. Rájöttem, hogy jó lenne itt megosztani, mert tudom, hogy másokat is inspirál.
Annyira szerencsés voltam, hogy a BLACK MAGIC SPELLS-sel találkoztam
 Birtokló személyes kapcsolat
 -E-mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
Nem vagyok biztos benne, hogy meg tudtam volna-e csinálni nélküle. Feladtam volna és hittek erről, mert a férjem valaki mást látott, és azt mondta, hogy megtettünk. Miután a Dr.NOSA elindította a Magic Love-varázslatot, a férjem felhívott a mobiltelefonra, és visszatér haza. Nagyon köszönöm, hogy a férjem hazahozta 3 év elválasztása után. Örökké eladósodtak vagyunk. ma örömmel és boldogsággal bizonyságot teszek a világ számára ... te is tudod
WhatsApp vele - +2349083639501
* Szerelem varázslatok Win-Back Ex szeretője
* Siker és promóciós varázslat
* szerencsés varázsa - BUSINESS STAR
* osztályok - VÉDŐKAPCS
* átok megoldása
  Válás probléma megoldása?
  megoldás a betegségekre és a test betegségeire
Szeretne egy szerelmi varázslatot egy új szerető számára?
* lelki tisztítás