2020. október 26., hétfő

Ennek semmi nem elég

A pulzusmérõs karórám nézi az alvás hosszát. A telefonomon levõ, hozzá tartozó alkalmazás minden este figyelmeztet, hogy nem feküdtem le idõben, és nem aludtam elég hosszan.

Tegnap este elaludtam kb fél 10 körül, és aludtam 8 óra 38 percet (ebben nincs benne az, hogy 2x kb 5 percre felébredtem). Erre most arra panaszkodik, hogy nem volt elég a mély alvás. Hát ez folyton csak panaszkodik, ennek semmi nem elég?

(Azt már régen megfigyeltem, hogy az alvásra nem lehet kevesebb pontot kapni, mint 50, ha csak másfél órát aludtam az éjjel, akkor is kaptam 55 pontot, és a szám soha nem ment 90 fölé, gondolom 100-nál van az elméleti maximum. Most erre 82 pontot kaptam, 1 héttel ezelõtt volt egy 83 pontos, amikor éjfél után feküdtem le, és csak 6,1 órát aludtam, de a mély alvás 37% volt. Tehát a pontszám nem csak az alvás hosszától függ.)

Kész, feladom.

Nincsenek megjegyzések: