2020. október 20., kedd

Mesterséges unintelligencia

Beírom a navigátorba, hogy vigyen el az egyik bevásárlóközpontba, mert ott mellette van dolgom (gyk éjszakai ügyeletes patika), és mert nem tudom az utcaneveket, de onnan már odatalálok, erre közli velem, hogy ne menj oda, zárva van.

Tudod mit? Kapja be a navigátor okossága.

Nem hülye vagyok, hanem ott van dolgom.

 ---

Tegnap jött a házi ápoló (kotihoito), hozta a bolti bevásárlást. Menni fog ez! Jó lenne, ha az erotikus masszázs is házhoz jönne, amíg fekve lábadozok.

Milyen szó már ez, hogy lábadozik? Már akkor, ha a beteg történetesen nem tud lábra állni, akkor hogy a f*szomba lábad? (Lábad = felkel)

Olvasom az alvásról szóló könyv utolsó fejezeteit, azt mondja, az alvás segít legyôzni a betegségeket, és erõsíti az immunrendszert. Tehát életbevágóan fontos lenne jól és sokat aludni. Most ezen stresszelek, tegnap lázálmom volt, és kb 50 percenként fent voltam, hogy nem alszom eleget.

Azt is mondja, hogy a koraszülötteket lámpa alatt tartani bûn (a méhben 16-20 órát aludnának, a fényben nem tudnak mélyen aludni), meg hogy a sürgõsségi osztályok világossága, a gépek állandó pittyegése és az alvás közben vérvételre felébresztés is akadályozza a gyógyulást. Most már értem, miért hatékonyabb az a kórház, ahol 1 nap után kidobják a beteget (otthon tud eleget pihenni, hisz mást nem tud tenni), csak legyen házi ápoló, aki kijön, lemosdatja, bepelenkázza (kiviszi a kacsát), és odakészíti az ebédet.

A tegnapi jöhetne akár gyakrabban is. Régrõl ismerem, jó mellei vannak/voltak.

---

Tegnapelőtt épp eszembe jutott (reggel a vécén, akkor még nem lábadoztam), hogy egy évvel ezelőtt kórházban voltam, milyen jó, hogy idén nem kaptam el ugyanazt a nyavalyát. (Na ezt se tudtam, hogy ly-os, szerencsére a mesterséges intelligencia aláhúzta helyettem.)

Nincsenek megjegyzések: