2021. április 1., csütörtök

Torkos

Az altató zombivá tesz. Beveszem, és 1 óra mulva olyan erõsen húz az ágyba, hogy ha megkérdik ki vagyok, nem tudom. Kémiai lobotómia.

Voltam újra az orvosnál. Kettõnél. Az üzemorvoshoz mára volt idõpontom, az infekció klinikára meg azért kellett beugranom kedden, mert elkezdett fájni a torkom, és meg kellett tudjam, nem vagyok-e beteg, mehetek-e az üzemorvoshoz. Ha már ott voltam, megkérdeztem, hogy egészséges-e vagyok, hogy a korona oltást megkaphassam.

A jövõ heti korona vakcinára regisztráltam, és azt írták, hogy csak akkor menjek, ha teljesen egészséges vagyok. Nade csak olyanokat oltanak, akiknek valami tartós vagy krónikus betegsége van (rák, szív, tüdõ, autoimmun... nekem a horkolás). Hogy legyek akkor egészséges is, meg produkáljak is valami diagnózist?

A mai aranyos volt, felírt egy másik tompító gyógyszert, ami az internet szerint összeveszik a másikkal, amit alvás elõtt kell bevenni, annyira, hogy a keringés összeomolhat a kettõ kersztezésekor. Kipróbálom, hátha feltámadok én is. Avagy gyertek vogonok!

Valahol azt olvastam, hogy ha neki sikerült, akkor mi is feltámadunk. Lehet, hogy csak ezzel a mesével akarják megnyugtatni az embereket, hogy ne féljünk a végén. Mint mondtam, én szívesebben hiszek abban, hogy van reinkarnáció, vagy hogy utána haza megyünk (MiB) a saját bolygónkra, vagy hogy elvisznek a vogonok. Mindenesetre ma azt ünnepeljük, hogy elárulták, vacsoráztak, megtörték, megették, megitták, aztán énekeltek.

Töltöttem bort, sütöm a bárányt (Feris marokkói mergez kolbászt, a Herttoniemi K-marketben kaptam, külön kellett rendelni, de a kedvemért hoztak).

A keddi orvos szerint az összes panaszom csak a túlsúly miatt van: stresszelek, hogy hízok, ezért nem tudok aludni, ezért nem tudok másnap a munkára koncentrálni, ezért stresszelek, hogy kirúgnak, ezért még inkább nem tudok aludni, és a stressz (meg a túlsúly) refluxot okoz, ami marja a torkom és a szám nyálkahártyáját, amitõl az ott levõ bacik folyton gyulladásban tartják a torkomat és a nyálkahártyámat, ami a nyirokcsomókat megduzzasztja, ami vizesedést okoz, amin jól stresszelek, hogy mi bajom, a stressz miatt nem tudok a munkára koncentrálni, sem aludni, amitõl másnap fáradt vagyok, és nem tudok a munkára koncentrálni, és stresszelek, hogy kirúgnak... Avagy ha lefogyok, akkor nem lesz se stressz a túlsúly miatt, se reflux a túlsúly miatt, se stressz a túlsúly és a túlsúly okozta torokgyulladás miatt.

Tiszta sor, töltsünk tiszta bort a pohárba, kezdjük a fogyókúrát torkos csütörtökön, ami nehéz, mert ha beveszem az altatót, akkor éjjel zombi vagyok, nem tudok uralkodni a vágyaimon, és ha hajnal háromkor chipset kell enni, akkor chipset kell enni, és nem mûködik a józan ész, a kontroll, és csak zabálok.

Avagy kötözzétek meg a kezeimet, de talán jobb, ha mindjárt a nyakamat kötözitek meg, akkor hamarabb véget ér ez a földi szenvedés, amit a korona és a korona miatti nemutazás okoz, leginkább.

Vigyázzunk egymásra, és ne találkozzunk élõben.

Nincsenek megjegyzések: