2023. október 25., szerda

Röviden

Kölcsönöztem egy szőnyegtisztító gépet és kitakarítottam apám szobáját (padlószõnyeg). Most foltos, de remélem csak azért mert még nem mindenhol száradt meg. A pisiszag enyhébb, de még érzem. Ha nem múlik, bedörzsölöm gyömbérrel és fokhagymával.

A nagyobb munka az volt, hogy a földrõl mindenféle papír dobozoknak helyet találjak. Tele vagyunk CD lemezzel, memória kártyákkal, VHS kazettákkal, és rengeteg fotóval. Ma megint olyat találtam ahol a gyerekeim kb 2-3 évesen játszótéren játszanak. Apám mindenhol mindent lefotózott. Paparazzi.

Gyerekkori barátaim anyukája felajánlotta, hogy néhány hétre ideköltözik anyu mellé. Ennek örülök. Sajnos már az öltözésben is szüksége van segítségre. És a barátnõi a szomszédban egyre fogynak (idõs kor okán).

Rokonom, akinél a nyáron melanomát találtak, mondta, hogy találtak egy másodikat. Remélem ez is in situ, és hogy nem lesz neki több.

Apámnak is volt valami rákja, de nem abba halt meg.

Tegnap szépen sütött a nap, meleg volt. Felmentem a Gellért hegy tetejére, ahol kiderült, hogy körbe van kerítve. A naplementét azért megnéztem. Kerstem geocache-t (meglett). A finn követség elõtt mentem el, gondoltam beköszönök. Ott lakik egy kollegám. Nem tudom a számát, nem tudtam felhívni, haza jöttem.

Anyunak vettem egy McD hamburgert. Örült neki.

Nincsenek megjegyzések: