2024. január 9., kedd

Üres

Anyámat hiába hívom, nem veszi fel a telefont. Kapott mama-telefont, amin piros és zöld gomb van, mert az okostelefont kioldani és felvenni parkinzonos kézzel nem tudta, de hogy ezt se tudja felvenni...

Itthon vagyok, és tele ürességgel. Alszok, eszek, dolgozok, tegnap kimentem kicsit, és meglátogattam a fiam, de aztán csak itt ülök, bámulom a tévét, és nem tudom, mit kezdjek az életemmel.

Ma sütöttem pizzát, bár ne tettem volna, tele a hasam, meg se tudok mozdulni. Híztam.

A múlt hét végén, pénteken olyan drága volt az áram, hogy sötétben ültem, akkuról használtam a telefont és a laptopot. Normál ára 5-15 cent kilowatt óránként, pénteken 235 cent volt. Hideg is volt, -19 fok volt mikor haza jöttem. Ma már enyhült.

Nincs kedvem semmihez, csak fekszem.

Holnap be kell menni a munkába, meg színház este, még elképzelni se tudom, hogy szedem magam addigra össze.

Jan 1 óta nem gyújtottam rá, nem éreztem energiát hozzá :)

Nincsenek megjegyzések: