2008. december 1., hétfő

Hoztam is meg nem is

... ajándék.

Vettem nászajándékba, vagy csak úgy, ajándékba a kedvesemnek (meg magamnak is) jegyet sir Elton John koncertjére, a piros, mit piros, vörös zongorára. Hogy majd megnézzük együtt. Leszögezem, hogy gyerekkoromban oda voltam Nikitáért, aztán később megtudtam hova vonzódik a művész (nekem ne turkáljon a gatyámba), de attól a zenéje még jó. Gondoltam, ha a párom is szereti, meg én is, ott a helyünk, ki tudja mikor jön legközelebb erre északra a piros zongorájával. Na szóval nagyon vártuk a mai napot, mert ma lett volna az illető koncert. Lett volna, mert szegén Johnny berekedt. A fiúk felpakolták a színpadot, most meg bontják, mert a szombati koppenhágai koncerten EJ lerokkant, és a mai napig nem jött rendbe. Kár.



Szóval van is ajándék, meg nincs is, ahogy mondani szokták, rajtunk kívülálló okok miatt, le vagyunk potty.

Csípje meg a poloska!

Nincsenek megjegyzések: