2011. szeptember 5., hétfő

Csalamádé ügyosztály

Megint szintetizáltam egy receptet, az internetrõl összeollózott infotermékekbõl megalkottam a sajátomat, a borként Atamon-ra cseréltem, és hasznosítottam a saját termésû zöld paradicsomot. Hozzávalók: 1.6 kiló zöldség, só, ecet. Az eredmény: 3 üveg. Megkóstoltuk, finom.

input

processzálás

output

Elõször be voltam parázva, mibõl lesz leve, mert víz nem kell hozzá, de aztán annyi levet engedett, amivel a végén felöntöttem, hogy pont elég lett. (Háttérben a gyári, ami csíp, a saját jobb.)

Most olcsó a zöldség, de télig nem áll el, talán ebben a formában jut a télre is vitamin. Most azt tervezem, hogy veszek még káposztát, és csinálok még vagy 10 üveggel, bár inkább savanyú káposztát csinálnék, mert a finnek azt nem tudnak, de ahhoz nincs receptem. Uborkával idén nem próbálkozunk, a Lidl olcsóbban, egész jót csinált.

Nincsenek megjegyzések: