2016. július 30., szombat

Véget ér a nyár

Ma sokat mentem. Kis társasággal elmentünk áfonyát szedni és makkarát sütni a kisboci szigetre. Korán mentünk, 2-kor már kint voltunk, gondoltam elmegyek úszni, hogy az izzadtságot lemossam, de annyira meleg volt, égetett volna a nap, hogy előbb letettem a kocsit a munkahelyen, átmostam az áfonyát, és elmentem egyet sétálni, hogy beüzemeljem az endomondót. Képzeld, megmondja, hogy mennyi a mile, és milyen gyorsan megyek, csak ki kellene találni, hogy mennyivel kell elosztani. Ott a tengerbe is beledugtam a lábam, de nagyon ragadtam a sótól, elmentem úszni is, ma csak 800 méter, de mentségemre legyen mondva, hogy a gyaloglással már 540.000 kalóriát már elégettem, a bogyószedéssel fele annyit, tehát az uszodában lehetett kicsit lazsálni. Annyi sok vizet veszthettem, hogy a mérleg csak 103,5 kilót mutatott, vizesen, az uszodában. Az 8 kiló mínusz lenne, ha nem lenne a jojó effektus. Megijedtem, estére vettem csipszet, meg sört. Jó volt na, de azért nem kell irigyelni, még van kb 23-25 kiló hátra. És baromira fájnak a lúdtalpaim.

Büszke vagyok magamra.

annyira szép nyár volt ma (a vihar után)

van nudista strand (nincs fürdőruhád? itt nem baj)

van ott egy elcsendesedő szoba is, ideális meetinget vagy spirituális felolvasást tartani. látjátok ti is a keresztet?

ilyen kívülről

ez meg még a bogyószedés vége a hajóra várva

a zsákmány. ugye, a pocak, az még van.

így megy ez. az ember lehajol, egy óra múlva felegyenesedik, és máris van a vödör alján egy rétegnyi bogyó.

tipikus finn táj, tenger, felhők

tipikus én, fogyásban

ez meg korán reggel a strand

Ki kell élvezni az utolsó nyári hétvégét. Hétfőn már augusztus, augusztus 12-én kezdődik az iskola, tehát hétfőn már hivatalosan is ősz van... És végre jön a tél... Már ideje, kegyetlen ez a 27 fokos kánikula.

Nincsenek megjegyzések: