Olvasom a Funky Business-t, egy könyvet a jelenkori gazdaságról és vállalkozásokról, ahol a legfőbb termelőerő nem izom, nem gép, nem pénz, hanem 1400 gramm szürekeállomány (ugye megmondtam, fodros agykocka), és az győz aki a legújabb, legmeglepőbb ötlettel rukkol elő. És az ötleteket nem elég kitalálni, be kell dobni a köztudatba, tovább kell adni, tovább kell gondolni (mémek, blogok, youtube), és mindjárt olyan területen lehetünk világelsők, ami addig nem is létezett.
Internet teszt programok és a velük kapcsolatos tudás napok alatt fejlődik, például a klikkelőversenyben. Japánnal és Taivannal vívjuk a csatát, és világelsők vagyunk. És mellesleg barátságok alakulnak ki, megismerjük az ellenfelek kultúráját, zenéjét. A legjobb történelemóra Japánról és Taivanról.
Híresek lettünk a Nem-Colbert hidunkkal is, meg a magyar repperrel, aki 2x3 percben adott koncertet. Meg a Rubik kockával. Az sem fontos, hogy tudják, honnan származik az a Rubik kocka, elég, ha sokan veszik és játszanak vele. Mint ahogy nekem sem volt fontos, hogy a Nokia finn vagy Japán, a lényeg, hogy modern volt, jó termékeket gyártott, és hogy a részvényárfolyama évente megduplázódott.
Ki tudja, mi lesz a következő felkapott termékünk? Talán egy magyar fotoblog?
3 megjegyzés:
a mentális balett? nyomatom egy éve, hátha beérik... a román blogváriumban nagy sikerem van vele, j.k. minden nap dedikál nekem egy dalt a blogján. kell ennél nagyobb elismerés? :)
Igen, a kepeidre is gondoltam, mint globalis exporttermek. Ki az a JK?
Ezzel a monogrammal J. Karjalainent ismerem aki nem roman hanem finn.
(jaj, ma jimi hendrix-et kaptam:) nagyon örültem). "globális exporttermék":) vagy inkább blogális?
Megjegyzés küldése