2007. november 5., hétfő

Kompenzálunk

Kompenzálunk, ha valamit nem tudunk megszerezni, vagy megcsinálni. Egy ügyetlen, csúnyácska fiú kedvességgel, virággal kompenzál (mint a pap a Büszkeség és balítéletben), neadjisten piros Porschéval csajozik. Kinevetem az olyan láynokat, akik a virágért majd meghalnak, kiverik a hisztit, s ha megvan a virág, akkor boldogan ugranak a férfi (?) nyakába.

S amint ezen gondolkodok, jut eszembe, hogy én is kompenzálok: rétessel, filmklubbal csábítok magamhoz vendégeket. Csak arra nem jövök rá, mit kompenzálnék ezzel.

Még csak egy napja vagyok nagyon egyedül, de máris a frász tör ki, hogy mi lesz ezután.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

én már harmadik napja vagyok egyedül, és még 17 nap hátravan... furcsa érzés. igaz, hogy közben intenzíven csevegek a neccen emberekkel, de az nem ugyanaz...

Betond írta...

Kedves Néném, itt az egyedüllét kicsit tovább, lehet örökre szól.

kövi sára írta...

kilábalsz. ezt vedd szó szerint:)