2008. május 22., csütörtök

A jó marketing

A munkahelyi étteremben láttam egy jó reklámot. Az asztalok közepére kitettek egy kis tájékoztatót, kis történelmi áttekintõt. Téma. A fagylalt története. Hogy kínában, meg a római birodalom idején hogy hûtötték az italokat, jéggel, hóval, kezdeti recepteket találtak, ebbõl hogy alakulhatott ki a mai (tejszínes, tojásos) fagylalt. Semmi utalás nem volt sem vásárlásra, sem konkrét fagylaltra, vagyis nem is volt megjelölve, mi a reklám tárgya. Mégis, elolvasva a kis szöveget, elfogott a vágy, hogy igen, most akarok egy fagyit! Szóval a reklám talált, szíven ütött.

A lapon nem volt semmi más információ, csak a lap tetején a konyhát üzemeltetõ cég logója. Szóval az, hogy vegyél fagylaltot, vagy milyen fagylaltot vegyél nem, de az igen, hogy hol tudom beszerezni. Tetszik ez a fajta marketing. Nem a saját portékámat árulom, csak árulom a portékát.

Nincsenek megjegyzések: