"Any customer can have a car painted any color that he wants so long as it is black"
Szóba került a coaching, hogy milyen furcsa szerepcsere történt, ma a coach vezeti rá a vezetőt a helyes irányba, korábban meg úgy volt, hogy a vezető vezette a coach-t, azaz a kocsit. Milyen fura, hogy a coaching folyamat során a coach segít, akár azt is mondhatnám, hogy vezet... Ezzel a fogalommal élve, tegnap 150 kilométert coachingoltam.
Az is szóba került, hogy nekünk inkább lovaskocsit (coach) kellene venni, mert az nem értéktelenedik el úgy, mint a gépjármű mindjárt ahogy kihozzuk a gyárból, és ha elfogy az olaj, akkor is lesz mivel etetni. Persze akkor majd minden autó értéke hirtelen leesik nullára, a mi fogatunké meg felugrik, Giffen-jószág.
De a lovaskocsit első körben kizártuk a keresési feltételek közül, mert nyitottak, és nekem napfénytetős kocsi (cabrio) nem kell, de közben eszembe jutott, hogy Veszprémben a kocsi (coach) múzeumban láttam a nyitott parádés kocsik mellett zárt (posta) kocsikat is, olyan doboz formákat. A Ford T modell is azokra hajazott. Olyan jöhet.
És ha már eszembe jutott a Ford, gyorsan megnéztem, milyen is volt az
a T modell, és meglepődtem, a wikipedia képén leomlott a lepel egy nagy legendáról, azon a képen ugyanis az a kocsi nem fekete.
Egyébként vannak eladó lovaskocsik, pl itt.
Az autó keresgélésben azt is megtudtam, hogy a Peugeot 200 éves márka, gondolom ők voltak az igazi coach-ok.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése