2013. december 28., szombat

Laza szombat

Ma sok hasznosat nem csináltam, azon kívül, hogy reggel kimostam, este meg kiteregettem. Korán reggel elmentem squash-ozni egy új társasággal egy új sportközpontba - olcsóbb a pálya mint a kopott régi helyen, aztán bámultam a tévéket: vagy 5-6 boltot végignéztem, hol mit áraztak le, és már megint lehetetlennek tûnik a választás. 20-30 típust felírtam, hogy megkeresem a neten, és csinálok egy faktor-analízist, hogy kiszúrjam, melyiknél a legjobb az ár-érték arány. Közben talán rájövök, hogy melyik funkció éri meg, és melyik parasztvakítás. Vettem egy Yamaha furulyát leárazva, mert reggel annyira akartam zenélni valamit, s rájöttem, hogy furulyázni szinte tudok is, azt a kis templomi éneket, amit a gyerekeim énekeltek a gyerek-istentiszteleten, le is tudtam játszani a kotta alapján. Benne van a református és az evangélikus énekeskönyvben is. Aztán vettem egy gépi-kézi habverõt, az is le volt árazva, most már fogok tudni tojáshabot verni, meg kenyeret dagasztani. Vettem egy pároló alátétet is (knédlifõzõ edénybetétet), mert a szomszédasszonyomnál láttam, és praktikusnak tûnik - na az érdekes volt, ahogy az eladónak körbeírtam, hogy mit is keresek, õ sem tudta a nevét finnül, de sejtette, hogy mire gondolok. Aztán estére átmentem a szomszédhoz, hogy ne itthon lógassam a lábam, s amíg a szomszéd elment futni, megnéztem egy Freud és Jung "barátságáról" szóló filmet a feleségével - szakmabeli. Vittem popcorn helyett sütni való gesztenyét - nem tudtam, hogy kapni Finnországban, mikor aztán megláttam a boltban. Finom volt. A film nem volt az a katarzis érzés, egyáltalán nem éreztem a filmben semmi csattanót, vagy meglepõt, vagy érdekeset, hacsak nem a csaj játékát, amiért ajánlanám bárkinek is, hacsak nem pszichológus az illetõ, de úgyanígy éreztem a Jézus születését bemutató történelmi film alatt is: nem volt benne olyan csúcspont, amiért érdemes filmet nézni.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

A "barátságos" film a -Veszélyes vágy-(?)többet vártam én is.