2016. július 27., szerda

Futottam

Csak nem bírtam kivárni, ma el kellett mennem futni. A lábaim akarták, az agyam tiltakozott, de aztán a test átvette a hatalmat, és vitt. Fura. Volt benne egy kis bűntudat, mert McDonaldsba vittem a gyereket uszoda előtt, mert éhes voltam, de nem gondoltam volna, hogy a BigMac mellé meg kell ennem a neki vett vega hamburgert és a fagyit is. Az extra krumli már kifogott rajtunk, de kellett a nagy menü, így ingyen volt a kóláspohár. Olimpiás. Kellmég ízű.

Gondoltam sebaj, majd az uszodában lemozgom, de hát ez nem is uszoda, hanem strand, ahol csak lubickolunk, meg csúszdázunk, meg ugrunk. Mindegy, élveztük, és a tegnapi koplalás után most kell egy kicsit jojózni.

Hazajöttem, és várt az erdő. A centrál park. Megint láttam 2 őzet, meg nyulat, meg felmentem az ördögköpükhöz is. És tényleg futottam, bár féltettem a lábaim, fájtak is, a derekam is, de azért a 3 kilométerből legalább 500 méter kocogás volt. Meki után, kb 105 kilósan.

Gyorsan vettem egy biciklis sebességmérő fedélzeti kompótert, meg turmixgépet, hogy mindenféle joghurtokat keverjek magamnak, és ha így megy tovább kénytelen leszek cicanadrágot is venni... Fúúúj

Nincsenek megjegyzések: