2018. május 23., szerda

L'estate sta finendo

Tegnap nagy fejfájásokkal véget ért a nyár Finnországban. Avagy bárki, akivel beszéltem, mindenki migrénre panaszkodott. Nekem is fájt, de a méz-sör (alkoholmentes) segített, annyira felpörgette az agyamat az extra cukor, hogy az jobban zavart, mint az enyhe fejfájás és a szélesvásznú hullámzó horizont. Azért a napot sikerült 0:20-kor kipipálni, az ágyba bújáskor elindított podcastból mindössze csak az első 3 percre emlékeztem, mikor reggel visszatekertem.

Ma reggel ezzel a mondattal találtam magam szemben:
"Van viszont ezek helyett egy haverfilm, amiben Han és Csubi olyan országos cimborák lesznek, hogy azóta is csak kettesben hajlandók zuhanyozni"

Tegnap munka után elsétáltam a Regattába, csodás délutáni megvilágításban (kezdődő fejfájással), kávéval, könyvvel a kezemben, a legjobb társaságban kiültem a tengerparti kávézó teraszára olvasni (és mivel ott lehet makkarát sütni, füsttel átitatni a ruhámat, meg kifüstölni a rossz szellemeket), s akkor még nem sejtettem, hogy ez volt a nyárbúcsúztató buli...

Ma borult, lehűlt,

de legalább lehet a munkára koncentrálni.

Nincsenek megjegyzések: