2018. október 15., hétfő

Ősz

Jé, már megint el vagyok maradva. Hogy is írtam korábban? Ha jól megy, akkor kevesebb idő (és panasz) marad a blogra.

A hétvége a gyermekkel telt, voltunk a fény-ünnepen a vidámparkban, meg is ismételtük, mert az első nap beengedtem a vizes labirintusba és mindjárt el is áztatta magát, szaladtunk a kocsihoz, hogy levehessem róla a vizes nadrágot, és szaladjunk haza szárazért. Persze, a gyerek menne, én meg mondom, hogy nem, mert látom, hogy mik a lehetséges következmények, féltem és óvni akarom, de persze az apja vagyok, és szeretném engedni is, hogy ne korlátozzam folyton, és menjen, fedezze fel a világot, ez lett. Nem először, a nyáron is szaladtunk már.

Másnap aztán bepótoltuk a fényeket, kapott fénykardot, én is. Sajnos a hullámvasútra nem sikerült felülni, egy órás sor volt, nem tudtuk kivárni. Vittem úszás edzésre, én is úsztam, most többeket úszok, mert hosszú az edzés, addig nincs más dolgom. Végre meglátszik a mérlegen. Ment felfele, s most kezd normalizálódni a súlyom.

Voltam nagyot sétálni, az is mínusz kalória. Szép őszi napsütésben, a tengeren kis szigeteken mászkáltam, nem is tudtam, hogy milyen pofás kis hidak kötik össze őket, a nagykövetség környékén. Közben kiderült, ki lesz az új nagykövet, ismerős, szimpatikus. Tőle vettem a zongorámat. Azt, amivel nem lehetett este 9 után gyakorolni, mert nem digitális. Lesz majd egy ünnepség, ahol lehet vele találkozni, megpróbálok elmenni rá.

A szívem tele mindenféle jóval, reménnyel, barátsággal, megint ez a szerelem érzés, feldobódott vagyok, jó dolgok történnek. Halad a munka is. Azt hiszem, ez a bibliakörös hála program meghozta a hatását.

Az idő változékony, amikor szép napos, akkor jó. Ma megint derűs volt, megismételtem a tegnapi sétát, most "csak" a mókus-szigeten, de azt körbe gyalogoltam, 6 kilométer. Kerestem geocach pontokat, szeretném elérni átlagban a napi 1 találatot. Az azt jelenti, hogy holnap is ki kellene menni. A gyaloglás is égeti a kalóriát. Szerencsére a mókus szigeten van több is, ha naponta egyet keresek csak meg, egy hétig ki fog tartani. Majd megnézem, otthon van-e a közelben.

Most többször kint voltam a munkából nap közben, így jobban ki lehet bírni a napot. Ma eladtam egy gyerek széket, délben jöttek a régi kocsinak a téli kerekeiért, kis pénz állt a házhoz. Aztán kivittem a gyereket a reptérre, az őszi szünetre haza utaznak. Én is megyek utánuk, programom lesz, befizettem egy 3 napos önismereti (?) programra. Születésnap lesz, a gyerekeket is látom.

Már megint az van, hogy a fotókra nem jut időm, rengeteg van a telefonomban, de onnan áthozni ide macerás, nézzétek el, nézzetek őszi levélhullásos videókat helyette. Vagy egy vámpíros filmet. Az felnyomja az adrenalint, az adrenalin meg fájdalmat csökkent (a könyvtári könyvem szerint).

Bár lenne több időm olvasni. De ha minden más jó, akkor kevesebb jut olvasásra is.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fogyás kapcsán nem is értem, miért nem kérsz már professzionális segítséget. LÁthatóan csak a halogatás megy, meg a terelés, szakálltól nem lesz kisebb a pocakod… Kérhetsz pár euróért összeállított menüt, millió app van rá. Vagy, kérdezz dietetikust és akár egy személyi edzővel is érdemes lenne rendszeresen találkozni, az megvan kb 2-300 euro per hónapból. Sok? Hát, inkább ez, mint a rengeteg gyógyszerre és orvosra költött pénz.
Nehez megtenni az első lépést? Igen. De muszáj.
Én is ezen az úton jártam… egy év alatt 15 kilót leadtam és izmosabb lettem (és ekkor az étkezést nem is fogtam nagyon vissza).