2018. december 11., kedd

IPA

Megfigyeltem, ha este IPA sört iszok, képes vagyok végigaludni az éjszakát, kb 7 órát egyhuzamban. Ez nem egyezik a hipotézisemmel, miszerint ha lefekvés elõtt iszok, hamarabb kell felkelni wc-re menni. Nem értem, ezért teszteltem. Vettem mindenféle ipa söröket, és megittam lefekvés elõtt egyet, és tényleg, sikerült tovább aludni, mint szoktam. Aztán jött egy mérési hiba: tegnap este is bevettem az IPA adagom, aztán ottfelejtettem magam a számítógép elõtt, és a sör után kb 2 órával kerültem ágyba, s egy menetben csak 1,1 óra, második menetben 4 óra alvás jött össze. Azt hiszem, a "kivétel erõsíti a szabályt" esete áll fenn, s eltökélt vagyok, hogy folytassam az emberkisérlete(i)met, az alvás minõsége és az IPA sör közötti összefüggéssel kapcsolatban.

Még mindig jobb, ha megiszok 2-3 deciliter IPA sört, mint ha minden este 2 ujjnyi whiskey-t innék, mint a jó öreg Jockey Ewing (áldott legyen a mája). És még mindig jobb a sör, maláta, komló, egyebek, mint mindenféle cickafark meg citromfû, macskagyökér vagy mákkivonat. Vagy durvább szerotoningátló (pl csokoládé) szerek.

Persze mértékkel...

Nincsenek megjegyzések: