2019. augusztus 17., szombat

Megsült a főttkrupmli

Mire az előző bejegyzést megírtam, megsült a főttkrumpli.

Megírtam, s visszanéztem, mit és mikor írtam legutóbb, mert valaki a múlt héten kiolvasott :) szia, s megyek ki a konyhába, hogy a számláimat gyorsan lekönyveljem, mikor érzem az orrommal, hogy a szomszéd már megint grillez. Ilyen korán, hajnali fél 10-kor? Ilyenkor szokott a nő sikongatni örömében... ja nem. Odatettem krumplit főzni, mert a kolbászos Feri új üzletet nyitott, Finnország legynagyobb (látvány-) piac csarnokában, a Hakaniemen toriban, bementem a vásosba megnézni, és vettem magyar sütnivaló kolbászt (drága, de finomm, friss, és minden mentes), s ahhoz akartam előbb sütni, de aztán inkább főztem a krumplit, mert azzal kevesebb a gond, az alatt tudok teregetni, blogolni... s kb egy óra főzés után szép pirosra sült. A teflon edény valszeg kuka, de ha lehet, még megmentem. Azt a kolbászt viszem ma a GGP-re ebédre, mert ugyan a szervezők mindenkit már délre hívnak (szerintem hülye a szervező, vagy mazochista, mert neki lesz sok gondja, ha oda megy 200 éhes ember délben), de zsürizés csak este 6-kor, kóstolás, tehát kaja csak utána... és magyar programra magyar kaja illik... de inkább nem magyarázom túl. Most akkor megyek fiskarsba vagy nem megyek? Autóval megyek vagy vonattal? Mindjárt eltelik az idő, és megoldja a dilemmát, és nem lesz választási lehetőségem.

Nincsenek megjegyzések: