2019. szeptember 10., kedd

Finn kórház

Ma bent alszom a kórházban. Mondhatnám éjszakai műszak, de nem, tegnap éjjel rázott a hideg, és egy óra alatt felment nulláról 40 fokra a lázam. Az orvos további vizsgálatokra beutalt a kórházba, ezek meg 5 óra vizsgálódás után itt fogtak.

Kaptam ruhát, fogkefét, fogkrémet, van wc papír, törölköző. Hoztak finom vacsorát, bár most infravénásan etetnek. Remélem a hajam nem hullik ki tőle. Sokat nem mondtak, de akkora üvegbe vették le a vért, hogy utána kaptam üdítőt és szendvicset. Es jó fejek a nővérek.

Az úgy volt hogy a hétvégén elmentem Kuopioba, ott meg nem jártam, és két nap alatt lejártam a lábam. Megizzadtam, megfázhattam. Vagy akkor, amikor a füstös szauna után úsztam a 13 fokos tóban. Aztán tegnap jó napom volt, elmentem este konditerembe és úszni, és vizes fejjel bicikliztem haza a hideg estében. Leizzadtam, megálltam pihenni, bár ne tettem volna, és éreztem, hogy ez sok volt.

Most megpróbálom itt bent kipihenni magam, az elmúlt napokban nem aludtam 5 óránál többet.

Ennek is van jo oldala.

2 megjegyzés:

Cserebogi írta...

Mihamarabbi teljes megegészségesedést kívánok! :)

Betond Adams írta...

Köszönöm, doktornéni. Jó kezekben vagyok.