2019. december 20., péntek

Boldog születésnapot!

Volt egy játékra használt facebook profilom. Nem volt rajta egyetlen ismerősöm se, csak arra használtam korábban, hogy ránézzek, mi látszik belőlem nyilvánosan. Hogy kapcsolatot tudjak tartani a gyerekeimmel, felvettem őket ismerősnek. Erre azt mondja, hogy gyanús tevékenységet észleltünk, adjak meg egy telefonszámot, kapok sms-t, beírom, aztán töltsek fel egy fotót magamról. Feltöltöm, erre zárolják.

Megpróbáltam létrehozni egy új profilt. Most módosított névvel, egy magyar telefonszámmal. Minden jól ment egész addig, amíg az egyik fiamat fel nem akartam venni ismerősnek. Akkor megint a szokásos azonosítás: töltsek fel egy fotót magamról. Feltöltök egy olyat, amit pár hete fotóztam magamról. Nem jó, ezt is zárolták.

Kapja be a facebook. Mindenhova benyomul, mindent ellenőriz, és egyszerűen nem enged a családommal kommunikálni. Nem tudom hogy jutok el így a szilveszteri programra, minden részlet a facebookon volt... Nagyon nagyon ki vagyok akadva.

Szerintem valami mesterséges intelligenciát használnak, ami kiszűri, hogy ha az én nevemmel, születési dátumommal, és a saját gyerekeimmel akarom felvenni a kapcsolatot, akkor csak robot lehetek, vagy valami gonosz terrorista, aki így akarja megzavarni a facebook közösségének nyugalmát. És azt fel nem tudják fogni, hogy van, amikor a kapcsolat nagyon fontos lenne...

Ma van a születésnapom. Ez is biztos gyanús, hogy valaki pont azon a napon akar regisztrálni, amikor született. Igazán jó ezen a napon felbaszni az agyam velük.

Nincs több szűz telefonszámom, többet nem tudok regisztrálni.

Bezzeg amikor valaki álnéven regisztrál, és a nevemben küld reklám üzeneteket, azt nem kapcsolják le. Azt hiszem így van az emberiség biztonságban, minden hülye maradjon FB rajongó.

---

Ahelyett, hogy ezzel a szarral foglalkoztam volna, igazán becsekkolhattam volna, igazán bepakolhattam volna a kézipoggyászt (Oslon keresztül repülök, nem merek feladni csomagot, mert nem érne oda Budapestre), és elmehettem volna időben aludni. Én naív, azt hittem tújárok a facebook eszén.

Hihetetlen.

Feladom.

Nincsenek megjegyzések: