2020. február 12., szerda

Üzenet a magyar kollegáknak

1. Nem minden finn hülye. Itt vagyok én, finnes névvel, bár nem vagyok finn, de nem is vagyok hülye, ne nézzetek annak.

2. Ha online vagyok, legalábbis online állapotot látsz a messengerben/lync-ben/teams-ben/salesforce-ban, vagy bármelyik más céges komminikációs csatornán, az nem jelenti, hogy rendelkezésre állok munkával kapcsolatos kérdésekre válaszolni.

3. Mondd meg az amerikai és indiai beosztottaidnak, hogy az elsõ, amit leellenõriz, mielõtt kapcsolatba lép velem vagy a kollegáimmal, hogy melyik országban és idõzónában vagyunk. Finnország Európa, CET+1, GMT+2. Éjfélkor nem akarok arra ébredni, hogy a tiketemmel kapcsolatban akartok csetelni.

4. Nem vagyok hajlandó átállni az angol billentyûzetkiosztás használatára. Megszoktam a finnt, nálam az az elsõdleges. Csináld meg, hogy ennek ellenére a programok, amiket használok, angolul jelenjenek meg, angol legyen a menü, az üzenetek és dialógusok.

5. Annak ellenére, hogy angol nyelven akarom a programokat, nem akarok amerikai híreket (választás, trump...) látni a megnyitott böngészõm kezdõ oldalán. Ne vedd el tõlem a jogot, hogy saját kezdõoldalt állítsak be.

6. Ha nem akarsz 2 pontot kapni az 1-10 skálán, ne tegyél fel hülye kérdéseket (mennyire vagyok megelégedve az IT support munkájával). Semennyire.

7. Ha kérdéssel válaszolok a hülye kérdésedre, vedd a szivességet és válaszolj SLA idõn belül. Az én SLA idõm 3 óra finn munkaidõben (8:00-16:00 CET+1). Ha neked van SLA idõd, nekem is van.


És amúgy is elegem van mindenbõl, ami IT és service és tiketen és SLA-n alapul.

---

Háttér: Ezt kaptam angolul, egy teljesen magyar nevû és a céges címlista szerint budapesten székelõ feladótól. IT service manager a titulusa.

Thank you for your feedback about your latest IT support experience that we received through Happy Signals regarding INC538xxx and INC538xxx!
Happy Signals is our new tool we started to use for customer experience measurement, and we are about to follow up actively all the responses we get.
As we received your evaluation, it is clear that we did not meet your expectations regarding the quality of service, for which we apologize!
We’ll analyze your feedback and the events led to your dissatisfaction, to learn from those and do better next time.

As always, our focus is to resolve your issues, therefore please let us know if your reported issues where you were not satisfied were all resolved, or you need further assistance on the same? If you may need assistance, please kindly let me know your incident number, so that I can follow-up on it!

Sincerely yours and awaiting your feedback

[itt egy magyar név]


A válaszom ez volt:

Szia, ez azt jelenti, hogy jobb, ha nem adok visszajelzést? ;)

[aláírás]

Komment: nem happy, hanem unhappy signals, és nem vagyok customer, hanem ugyanannak a cégnek vagyok az alkalmazottja, vagyis fejlesztõ. Ki vagyok akadva, hogy az IT azt gondolja, hogy fontosabb nálunk. Az önvizsgálathoz egy kérdés: mennyi profitot hoz a részlegük a cégnek? Indiai kozulens cégek baromsága az ITSM és a többi. Most jól felbasztam az agyam megint ezen.

Azt talán már mondtam, hogy a 4 évvel ezelõtt kapott számítógépem gyorsabb, mint a most, 2 hónapja kapott? A mûszaki számításokat, amit végzek (performance test), a régi gépem 20%-kal kevesebb idõ alatt megcsinálja. 4 évvel ezelõtti technológiájával.

Nincsenek megjegyzések: