2020. április 14., kedd

Különleges húsvét

Megvolt a húsvét, locsolás és vendégeskedés nélkül, bár a gyermekemet épp láttam egy öt percre az este. A torkom fáj, a szemem gyulladt, de ezt már megszoktam, tart egy ideje. Hangom alig, a virtuális találkozókon inkább csak hallgatok.

Sütöttem kenyeret, finom lett. Másfél százalék sót akartam bele, az 500 gramm liszthez 8 grammot adtam, de a kész kenyér 750 gramm lett, ebbe csak 1% az a 8 gramm. Legközelebb több kell, kb 12 gramm. Ezt leszámítva szépen megkelt, buborékos, egyenletes. Egy órát kellett sütni mert a belseje nem akart megsülni, ennek ellenére nem égett meg a kérge. Mindenki, aki megkóstolta, azt mondta finom.

Azt hittem itt a tavasz. Elkezdtek rügyezni a fák, a bokrokon már kis levelek is vannak. Szép idő volt, elérte a 15 fokot. Aztán ma jég esett, és hó. Holnapra van időpontom nyárigumi cserére. Lehet, hogy túl korán?

Nincsenek megjegyzések: