2020. május 27., szerda

Mai 3 jó

Pontosabban tegnapi, mert ma már holnap van. És ma elég lesz három, mert kb annyi nagyobb jó dolog volt.

1. Mondtam tegnap, hogy meleg volt, 20 fok. Na ha az sok, akkor a mai 23 rekord. Ki is ültem nem csak kávézni, kicsit dolgozni is, bár a laptopom akkumulátora hamar lemerült.

2. Végre vége a nagyobb korlátozásoknak, ma két és fél hónap kihagyás után újra élőben játszottunk squash-t. A szokásos keddi squash, magyarokkal. Kellemesen megmozgatott és el is fáradtam. Lemozogtam a tegnapi pizzát, meg talán adtam egy kicsit a koronazsírnak. Utána a pizzázós sörözés még virtuális volt, és ma volt is kedvem részt venni rajta.

3. A harmadik a pizzázással kapcsolatos: volt hozzá magyar söröm, Soproni Apa. Finom. Tavaly januárban kezdtem jobban megbarátkozni az IPA és APA sörökkel, azóta, ha tehetem, hozok ilyeneket otthonról is. Ez a korona előtti időkből maradt. Nem sokat hozok, csak 1-2 dobozzal, a behűtött sörös dobozt használom jégakkuként, azzal tartom hűvösen a túrót és felvágottakat a csomagban. Az út otthontól itthonig, háztól házig kb 6 óra, addig kitart.

Pluszba megemlíthetem, hogy ma sem fájt szinte semmi, ma még finomabb volt a bableves, és hogy kerékpárral mentem a squash-ra, meg aztán eltekertem olyan lakótelepre, ahol még nem jártam, kicsit felfedezni mi van arra. Bírtam. A google fit is örvendezett, hogy mennyit mozogtam ma.

Este kimentem még sétálni, fél 1-kor ilyen az ég alja az udvarunkban.


3 megjegyzés:

Agyrágóbogár írta...

jaj de nagyon remélem, hogy egyszer sikerül ezt nekem is megnéznem! (az éjjel, nappal másmilyenségét!)

Betond Adams írta...

Ha beindul újra az élet, próbálj eljutni északra. Nem elérhetetlen arakon. Bakancslistád van?

Agyrágóbogár írta...

Bakancslistám nincs, de olyan elképzelés, hogy összegyűjtünk sok pénzt, felpakolunk egy minivan szerű autóba azt ami alap felszerelés és elindulunk Norvégia-Svédország-Finnország körútra egy nyáron több héten át.