2020. június 9., kedd

Orális szextől Puzséron keresztül Snatam Kaurig

Ma az volt a legjobb, hogy nem történt igazából semmi. Nem kellett sietni sehová, és a munkaidő végére megjött az ihlet is, hogy este még visszanézzek és befejezzek valamit.

Annyira nyugis napom volt, hogy arra is volt időm, hogy este belelapozzak egy patika magazinba. A keresztrejtvény már korona-időben készült, a megfejtés valami jótanács, persze a finn keresztrejtvénnyel még mindig nem boldogulok. Googlival se. Olyan, mint otthon a skandináv, de sokszor csak egy kis piktogram van meghatározásként. Mondjuk egy ló- vagy elefánt fej. Abból találd ki, mi az a 4 vagy 5 betűs szó. Hardcore.

Elolvastam a regenerálódásról egy cikket, amiben megint azt írják, amit 20 éve is, hogy életbevágóan fontos néha haszontalan dolgokat csinálni. Mondjuk bámulni ki az ablakon, vagy cicát simogatni. Már tudom, miért van a szembe házban a szőke cicának cicája. Tudjátok, aki hajnalban egy szál melltartóban szokott a konyhaablak előtt flangálni. Külső érzelempótlék. Már kifut a korból, úgy néz ki feladta a próbálkozást, hogy gyerekük legyen. Kár érte, kétszer is megnyalnám utána a sót. Sőt!

Volt még valami. Fájt a torkom szinte egész nap. Nem tudom, hol szedtem össze és mit, remélem nem most, mikor már túl vagyunk az első hullámon, támad rám. Tudom, parafenomén vagyok, bevonzom, elég rágondolni, mint a magyar foci. Na ez nem épp ide illik, de ami tapad az ragad, már itt marad.

Az egészséges Makk Marciról írtam tegnap, ma meg a Forgó-Morgó jutott az eszembe. Tiszta hülye vagyok, hogy régi reklám-szlogenek kísértenek. Na meg a p!nák! Az éjjel azt álmodtam (forgolódtam biztos sokat), hogy... na inkább mégsem. De az biztos, hogy volt benne orális szex, mert arra ébredtem, vagy riadtam fel, hogy valaki nagyon jót akar nekem. Lehet, hogy nyitva hagytama bejárati ajtót éjszakára? Szerintem allergiás vagyok rá, hogy begyulladt tőle a torkom. Apám mindig szokta mondani, hogy zokniban kell aludni, akkor nem fájdul meg a torkunk reggelre. Talán távol tartja a nőket, így a torokfájást is. :) Ez tetszik

Volt még valami. Ma telefonokat nézegettem. Nem vennék névtelen kínait, sem H-val sem X-szel ne kezdődjön. Ne legyen saját billentyűzet szoftvere (S-sel), és ne legyen lefutott márka (M-mel), amit a laptop gyártó gyárt, de a walkman típus is lassan frissül a gyártó hozzáadott programjai miatt. Akkor marad az I és az N. Az egygombos I-t nem szeretném megszokni, még mindig viszolygok tőle, mert le van butítva, és zárt, akkor marad a tiszta androidos (és hazai) N.

De most melyiket vegyem? A 8.3 még nem kapható, drága, és 5G, azt (a föld elektromos szmoggal való beterítését) nem akarom támogatni a pénzemmel, beérem szerényebb 4G-vel. Elég már az, hogy a szomszédaim a levegőn keresztül nézik a Netflixet, szinte mindenki vezetéknélküli hálózatot használ, s este, mikor mind ott ül és bámulja a falábú focistákat (most olvastam Szerovay Misiről a Helsingin Sanomatban), akkor a sima mobiltelefonos chat is akadozik, úgy leterhelik a netet. Az emberek kezébe adták a szélessávot, és azok most teljesen kihasználják. (Most emelte a szolgáltatóm az adatcsomagomat, kéretlenül. Itthon és az északi és balti országokban eddig is korlátlan volt, most egész europában a korábbi 10 Gb adatroaming helyett 16 Gb jár. Az otthoni barátaim erről még csak álmodni sem mernek.)

Olyan ez, mint a hamburger, sosem elég, mindig nagyobb kell, aztán tessék, a marhák telefingják az ózonréteget, ezek meg híznak, és az adópénzemen mennek hájat hámozni. A 7.2 is sok nekem, az ára már kezd jó lenni, de nem elég szerény, most a 6.2-t nézem meg az 5.3-at. Valszeg a 4.2 is elég lenne pokemonozni. Ja hogy minek új, ha ott van még a 8-as? Mert tenap nem dicsekedtem vele: leesett, és elrepedt az üvege. Működik, de beleakad az ujjam, nem lehet úgy tekerni a pokelabdát. Tettem rá panzer glass üveget (páncélüveg magyarul?), volt itthon, de későn, a törés mellett nem érzékel. Le is szedtem szinte azonnal. Szóval a kedvenc kis nokiám lassan megboldogul.

Nekem meg ideje lenne bekapcsolni Puzsért, éjfél jócskán elmúlt, pirkad az ég allja (fél 2 van), a podcastjának még mindig nem értem a végére, azzal szoktam újabban elaludni, mert közben kihallgattam az Ultra Bra könyvet. Vagy Snatam Kaur-t hallgatok, szerintem csodálatos a csaj, meg a hangja is, szerelmes vagyok belé (is). A szöveg tartalmától inkább eltekintek, keresztbe rakom az ujjaim (csuri), akkor nem hat a jóga mantra. Bár az Assziszi Szent Ferenc imája még rendben is van keresztényileg :) (nem teljesen, de most nem fejtem ki).

Itt van a videó. Kikapcs.




Csak szólok, hogy az angol szöveg 7:30-nál kezdődik, csak addig kell kibírni a jajgatást. :) Itt meg a Szent Ferenc imája (fokozottan ajánlom - bár én csak most láttam először angolul feliratozva a szanszkrit szövegeket, nem sokat rontott a hangulaton - 3:30-nál kezdődik az, amit én szeretek benne).

Goranga!

Nincsenek megjegyzések: