2020. november 10., kedd

Fogy az o

Rájöttem hogy lehet csinálni kockatésztát. A finnek nem ismerik, itt minden tészta makaróni, a hosszú is, a lyukas is. Van masni, penne, de nincs kocka. A Lidl-ben kapható most valami friss tészta, ami kb 2 cm széles és 40 cm hosszú szalagok, abból ollóval...

A héten túrós tészta volt ilyen házi gyártású kockával, ma káposztás kocka, de már gondolkodom rajta, hogy lesz grenadírmars is. Éljenek a kalóriák! jelszóval. (Meg kell állítani a fogyást.) A káposztást utálom csinálni, egy csomó ideig kell párolni, s mégsem lesz olyan, mint #anyukámé, de azért meg lehetett enni, cukorral, borssal, mint általános iskolában.

Néha visszasírom az általános iskolát. De jó lenne visszamenni! Hétfőn mindig vajas kenyér volt cukros citromos teával, műanyag pohárból. Nem kellett sokat vacakolni a reggelivel. Ebédre tejbegríz. A hétfő volt a böjt napja.

Ma nem sokat mozogtam (Éljenek a kalóriák!), este fél kilenc, és még mindig pizsamában vagyok. Így nyomtam le ma 3 meetinget, meg egy egész hosszúra nyúlt munkanapot. Ennyi előnye van a koronának: nem kell öltözésre, sminkelésre (borotválkozásra), utazásra pocsékolni az időt.

Az idő egyre fogy. A hossza és a hőmérséklete is, itt megint fagyok lesznek. Négykor jelzett a telefon, hogy átáll éjszakai módra. És a Karácsony. Most akartam megnézni, reális-e a születésnapomra haza utazni. Távmunkázhatnék 2 hetet, elintézném a rokonokat (a gyerek megkérdezte: ki akarod nyírni őket?), megvehetném a karácsonyi megveendőket, stb, s lehetne feltöltődni kicsit az otthoni hangulattal, hírekkel, szeretettel. Erre mondja a nagykövetség, hogy lezárták a határokat. Hát a fene egye meg! Megrendeltem a könyveket a kicsinek, majd a nagy lesz a postás, ha még beengedik a Pólusba. Hallom, a tornaórákat mától beszüntetik. A fiam is lapátra került, megint.

Fogy az időm. Megyek nézni az esti big brothert, aztán jön a nővér és hozza az esti beöntést. Imádom, hogy itthon lehetek beteg. Ilyenkor jobb is, hogy egyedül vagyok.

Nincsenek megjegyzések: