2020. december 14., hétfő

Adventi morgolódás

Pénteken házhoz jött a céges karácsonyi vacsora. Steak volt, inkább ezt választottam mint a halat (nem vagyok oda érte) és a falafelt (ettõl nem reméltem sokat, elég snassz karácsonyra falafelt enni). A hús kérgesen, de belül nyersen érkezett, a hozzá kapott levél szerint 150 fokon kellett volna sütni 6-8 percet mediumra, de nekem még az sem jó. fél órát sütöttem, és még mindig rágós maradt. A köret az kb ok volt, a tiramisu meghajtotta a hasam. A blini kaviárral és gombával az elején felejthetõ, mi magyarok jobb palacsintákat csinálunk, s még a gofri is jobb kanadai juharlekvárral. A buli videokonferencián keresztül pocsék, mondhatni szar, 15 perc után kikapcsoltam, s mentem pokemonozni.

Begyulladt a szemem. Most, hogy kb 1 hete tudok enni a fogaimmal (elmúlt a vizesedés a torkomban), nem látok ki a jobb oldalon, annyira nagyra nõtt a szempillám. Mondom a gyereknek, tegnap itt volt, hogy biztos allergiás vagyok a szempillaspirálra.

A hétvégén költöztettem, a finn barátnõm költözött A-ból B-be, ami kb 1 kilométerrel van odébb, de rálát a tengerre, ha tél van, és a lombok nem takarják, és kisebb, kevesebbet kell fizetni. Hát, nem tudom, hogy lesz, mert nem nagyon akaródzik most oda (se) menni.

Tegnap vártuk a karácsonyt. Az egyik pap megáldotta a kenyeret meg a bort, amit az egyik ismerõs háza udvarán kis szertartás keretében elfogyasztottunk. Aztán volt alkoholmentes glögi (ikeásoknak így értik: glögg, meleg piros füszeres bogyószörp), s aztán hazajöttem pokemonokat etetni.

Adtam fel csomagot, még nem ért oda, pedig mindenkinek tettem bele valami apróságot, a fideszeseknek is, kivételesen. Eddig nem csalódtam pozitívan a magyar postában, mondjuk kísérletnek kicsit drága, amit bele tettem, meg a feladás is drága volt. Cserében én is várom a lányomnak rendelt könyveket, meg szaloncukrot, amit a lányom adott fel otthon, az sem jött meg, pedig már 2 hete úton van.

Lehet, hogy inkább a télapóra/Jézuskára kellett volna bízni idén az ajándékokat, adjon mindenkinek lelkiismerte és jósága szerint?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Inkább próbálj meg örülni dolgoknak, élhetőbb lesz az életed. Ez a sok nem jó, amiket kiadtál magadból..... Erika