2020. december 15., kedd

Pizsama parti

Tegnap elmentem a boltba és megvettem magamnak a karácsonyi ajándékot. Természetesen pizsamát és a rég várt, mindig halogatott (hátha vesz valaki nekem karácsonyra) fürdõköpenyt. Valamikor, mikor kórházba kerültem, volt ilyenem, de ki tudja hova lett... Errõl eszembe jut a vicc a kisfiúról, akinek nincs teste, csak feje van (honnan tudjuk, hogy fiú???), és minden évben ugyanazt kap karácsonyra. Elmeséltem ezt a lányomnak, lassan esett le neki.

Összehívtam a falugyûlést h méltó képpen megünnepeljük a közelgõ évfordulót. Hetes számrendszerben kerek éves éves vagyok. (100).

A szemem romlott, ma már ki sem látok a jobb oldalon, annyira bedagadt. Ha nem múlik el, azt hiszem törölni kell a falugyûlést.

Azt már meséltem, hogy pizsamás napokat tartok? Kényelmesebb, mint a farmer, nem szorítja a derekam, mint a melegítõ, ezért jó is, hogy vettem újat, mert van mit cserélgetni. Ha el kell szaladni a boltba, vagy az erdõbe sétálni, csak ráhúzom az anorákot, vagy egy farmert, de marad a pizsama.

Így történt, hogy egyik vasárnapon épp csak leugrottam a boltba, mikor jött egy SMS, hogy fél 11-kor találkozó. Gondoltam, még odaérek, vettem szendvicset, kész kávét, és úgy mentem pizsamában, ahogy a boltba leugrottam kirándulni 10 kilométert a magyar barátaimmal (ugyanaz a társaság akiket a szülinapi fogadásra hívtam). Se kolbász sütõ pálca, se medve riasztó, se szúnyogírtó, se kullancskiszedõ, se tartalék gyógyszeres és kötszeres doboz, se tartalék zokni, de még egy bicska se volt nálam, úgy mentem kirándulni. Még jó, hogy a bakancsomba ugrottam, mert azt nem szoktam kötögetni, azzal a sáros terepen is végig tudtam gyalogolni a távot pizsamában.

Na ha már ennyire pizsamásra sikeredett: pizsama parti lesz, majd pizsamában megyek a kocsmába találkozni.  Ne áruld el senkinek!

Nincsenek megjegyzések: