2021. május 17., hétfő

Pitypangozás

Alkottam egy új igét: pitypangozás. Majd holnap kifejtem.

Meleg volt, 27 fok. Levetettem a téli bundát (megfürödtem a 13 fokos vizben, szauna után). Most lehűlt.

Vettem virágokat a balkonládába, meg kiültetni az udvarra. Kiultettem, de az udvaron rendet rakni és felseperni nem maradt erőm.

Itt van egy lomtalanító konténer az udvaron. Kidobtam a tárolóból egy csomó lomot, amit nem vett át a használt bolt (recycling). Meg a régi kanapét. Annak volt ágyneműtartója. A benne tárolt dolgokat, párnát, tartalék takarót, és egy emlékező matracot most nem tudom hova tenni. Ti hol tároljátok a tartalék takarókat, amit vendégek számára tartotok fenn?

Most kon-marizzam ki ezeket is? Lehet, hogy már felesleges tárolni. Megnéztem a szerdai labor eredményeket. Az autoimmun betegséget kimutató teszt negatív, de a mellékpajzsmirigy hormon túl magas. Azt hiszem be leszek utalva a kórházba. Most megint para van.

A pitypangozás meg annyit jelent hogy egy csavarhúzó-szerű szerszámmal a gyermekláncfűt a  gyökerével együtt kiszedegetem az udvaron. Ha a gyökér betörik, újra hajt. Ma ezt is csináltam, a virágok ültetése után. (Már holnap van.) Remélem nem hiába.

1 megjegyzés:

Agyrágóbogár írta...

Vákum zsák, lesz egy szekrény ahova ilyesmit tudok majd tenni, addig is szekrény teteje.