2022. január 13., csütörtök

Sör

 Éjjel van, aludni kellene (már elaludtam a tévé előtt, de felébresztett, s most nem tudok visszaaludni), de nem hagy. Gondolkodik. Pörög. Azon aggódik, hogy ha nem alszunk el, holnap megint szarban leszünk. 4-5 órákat sikerül aludni, ennek nem lesz jó vége. Szúr a mellkasom, fájnak a szemeim, nem gyógyul a fülem, kedvetlen vagyok. Haza jöttem a munkából, reggel nem megyek be, nem viszem el a fiam a villamosig, mondván hogy fáradt vagyok és szeretnék tovább aludni, de nem megy, felkelek egyből amint a fiam kiteszi a lábát a lakásból. Kb fél 8-kor.

Két végén égetem? Miért? Hosszan szeretnék élni, boldogan és egészségesen, a nemalvás ezen nem segít.

Elkészült a sajátmárkás sör, a boltban láttam, mikor a szomszédnak vásároltam (elkapták). Mutatom.



1 megjegyzés:

Agyrágóbogár írta...

Jól néz ki a sör :)
A nem alvás nem tesz jót :D mondom én aki tíz éve nem alszok rendesen...