2022. augusztus 17., szerda

Itthon

Vége az emberkísérletnek, hazajöttem a szigetről. Jó volt vízpartról távmunkázni, de most jobb itthon találkozni a gyerekekkel. Kevesebb a szúnyog is

Már azon gondolkodom, hogy mikor és hova utazom legközelebb. Szeptemberben megnézném a Lappföldet. Felkereshetnék új nemzeti parkokat. Újévre Kolozsvárra van meghívásom. Nagyobb társaság. Balaton, Budapest, Bükfürdő. Vajon hova menjek? Megnézzem hétvégén a titkosított tűzijátékot, vagy a gulyás főző versenyre menjek Karjaa-ba? Szüleim hogy vannak? Lesz szüret? Van még értelme apámat kicipelni a telekre és mustot préselni az irányításával? Mennyi borunk lenne?  Lesz aki megigya?

Fiam holnap, azaz ma utazik Mo-ra. Mióta ide költözött hozzám, annak majd egy éve, nem volt. Azt hiszem meg fog lepődni, mennyit tud változni egy ország egy év alatt. Most nézem a repjegyeket. Lehet hogy utána repülök?

Közben kiderült, hogy az autót vizsgáztatni kell, és az éves szervíz is elmaradt. Kollégám kilép, 10 év után megy el, holnap búcsúztatjuk. Csoport piknik lesz. A projekt amit ketten vittünk nincs kész, rám marad a tesztelés. Igen, jó lenne elszaladni és elmenni kicsit pihenni. De itt éppen fürdőszoba felújítás (is) kezdődik. A pénz meg fogy.

Péntekre lenne olcsó jegy az operába...

Ki nyeri az ország tortáját?

Vissza a szigetre. Minden nap úszással kezdtem a napot, kávé- és ebédszünetben csobbantam, este a tóban fürödtem. Így ki lehetett bírni. A viz alatt a szúnyogok is kevésbé csíptek.

Utolsó napon 2,5 órát eveztem. Elkötöttem a csónakot és elmentem a folyó utáni tóra. Hatalmas, de elég sekély, mint a Balaton. A közepén két kis sziget, az egyiken geocache. Elmentem megkeresni. Visszafelé egy homokos parti strandra mentem el, fürödtem. Utána eltévedtem, egy térképen nem jelölt nádas eltakarta a folyó bejáratát. Félig körbeeveztem a tavat, mire kitaláltam. Elfáradtam, azóta fáradt vagyok.


A szigetről hazafelé bementem a 20 éves Lidl-be. Ilyen tortát adtak. Szép volt, de a krém nem finom.


A 4 kivágott fát felapritottuk, majdnem tele lett vele a tároló. 6 sorban. A hasítógép ott van a műanyag edények mögött.



Nincsenek megjegyzések: