2022. augusztus 13., szombat

Csillagok

Még mindig a szigeten vagyok, fél egykor állok a laiturin, vagyis a stégen, onnan jól látni az eget, de hiába bámulom, nem látok egyetlen hulló csillagot sem, pedig lenne hosszú listám kívánságokkal.

A héten többször húzott el felettünk vadászrepülő. Vagy a mai eskütételre vagy a Nato csatlakozás miatt gyakoroltak.

A gyerekek felnőttek, a szaunában már mind itta a sört vagy cidert, arról beszélgettek, melyik jobb, a Karhu vagy a Sandels. Amikor nem az unokatesó katona élményeit hallgatták.

A laktanya ahová bevonult nincs messze innen, anyuka meg a tesó ma elmentek megnézni az avatást vagy esküt. Az ünnepség része volt, hogy vadászgépek szálltak el az ünneplők feje felett. Azt mi is láttuk és hallottuk.

Az éjjel azt álmodtam, hogy Finnország és Magyarország belépett a háborúba. Valahol vendégségben voltam, és a kijárási tilalom miatt nem jutottam haza. Szörnyű volt. Felébredtem, ki kellett mennem a friss levegőre. Akkor is hiába bámultam az eget.

Nincsenek megjegyzések: