2023. november 21., kedd

Kettõs

Egyrészt arra gondolok, hogy én ide többet soha nem jövök. A hugomat frusztrálom, ha meglát elkezd üvölteni, nem csak velem, anyámmal is. Én is allergiás vagyok a szcientológusokra.

Másrészt arra, hogy itt a tévét értem, a filmeket szinkronizálják, és a big bang theory könnyebben nézhetõ, ha nem kell a tévét nézni, elég, ha csak a fülem figyel oda, nem kell bámuljam a cselekményt és a finn feliratot, hogy értsem az angol beszédet.

Na meg a sorozatok. Tegnap kezdõdött az árulók az RTL-en. Ennek a finn változatát imádtam, és hasonlóan kezdõdött a magyar is. Szeretném végignézni, de kint nem tudom az RTL-t fogni. Meg a Zámbó Jimmy életét bemutató sorozat. Nem voltam oda érte, de az, hogy hogy lett belõle énekes, érdekelne. Pár utcányira laktunk csak tõlük Csepelen a sétányokon, mikor fejbe lövõdött. Hogy maga tette, vagy valaki segített neki, azt nem tudom, de kicsit a mi Jimmy-nk is volt, hogy ott volt a szomszédban. A hangja meg egy csoda volt.

Nekem Finnországban csak Puzsér van, aki magyarul beszél hozzám.

Nincsenek megjegyzések: