2023. december 4., hétfő

Magyarhang - árulók

Nov 21 írtam, hogy az RTL csatornán kezdõdött egy sorozat, az Árulók, meg egy másik, a Zámbó Jimmy életét bemutató sorozat, meg utána este az Éden hotel. Ezekre annyira rá voltam kattanva, mikor otthon voltam, hogy kerestem a módját, hogy tudnám a sorozatokat végignézni, mikor itthon vagyok.

Az Árulók ment egy hónappal korábban Finnországban is. Imádtam. 16 emberrel indult, egyenesen ment végig, a játékosok mindenkit gyanusítottak, kivéve a gyilkosokat, és azok meg is nyerték (az egyik gyilkoz mindenkinek gyanús lett, a másik két gyilkos is rá szavazott, így elterelték a figyelmet). Az egyik áruló annyira szerethetõ volt benne (mint ahogy lett volna Görög Zita a magyarban), hogy már csak miatta is érdemes volt nézni. Hiába izgult nagyon, képes volt az ismerõseivel is elhitetni, hogy ártatlan.

A magyar változat még izgalmasabb és fordulatosabb volt. 22 emberrel indult, és már mindjárt az elsõ órában kiesett valaki.

A megoldás meglett: az RTL plusz app (és weboldal) engedi nézni a programot, ha ideiglenesen külföldön tartózkodom. Volt rá 2 hét ingyenes próbaidõ, a terv az volt, hogy a próbaidõ lejárta elõtt majd lemondom. De annyi sok jó program van rajta, hogy lehet, hogy megkérem a fiam, hogy fizesse elõ nekem havonta. Mert a saját bankkártyámat nem fogadta el, csak magyar kártyával lehet kifizetni a havi díjat, ami nem magas, kb 5 eur. Ezért a pénzért korlátlan láthatok, hallhatok magyar hangot. Ez kell most a lelkemnek.

Nincsenek megjegyzések: