2024. február 19., hétfő

Mozi

Tegnap este elvitt a bátyám és a fia moziba. Egész nap itthon ültem, a húgom önkénteskedett, mikor végre hazaért, itt voltak vendégségben, és kérdezték, és kérdeztem, hogy mi a film, és tetszett a leírása, és megnéztük, és tetszett a film is. Mondjuk a közepén mikor eldurvultak az irreális vagy szürreális események, elkezdtem bealudni, de kitaláltunk egy játékot, próbáltuk kitalálni az unokaöcsémmel, aki mellettem ült, hogy mikor melyik filmre utalt a film. Merthogy volt benne csillagokháborújás, múmiás, charlie angyalais meg gravitys, meg állítólag trónok harcás is, de azt nem tudom validálni mert nem láttam. Aztán jókat röhögtünk. A nézõk fele már kiment, mikor bemutatták a végén, mint a Marvel filmek végén is, hogy mi lesz a következõ elõzõ részben. 

Kitalálod, hogy mit néztünk?

Ez a film jól feldobta a napom, amit itthon üléssel és a mama szórakoztatásával töltöttem. Nem volt idõm kimenni kóláért se. Cserébe ma leengedtem a kerekesszéket a lépcsõn, húgom ma itthon van, elvitte sétálni, hoznak kólát is.

Ma majdnem bementem a budapesti irodába dolgozni, de aztán meggondoltam magam, ha már csak 2 napot vagyok itthon anyámmal, ne legyek máshol, ha szükség van, itt tudok segíteni, például átültetni a kerekes székbe, meg levinni a lépcsõn, meg majd fürdetni is. Na az szép manõver lesz.

Álljon itt egy zene, erre asszociáltam az imént. Vajon miért?


Oh, de ezt is hogy szeretem...


Update: cseréltem az eredeti videót, mert ma õket hallgattam és találtam jobbakat.