2024. február 13., kedd

Sztrájk megint

Szépen kiszámoltam súlyokkal és költségekkel, hogy holnap hajnalban hogy megyek a reptérre. Abban maradtam, hogy reggel megnézem, van-e olcsón uber vagy bolt, amivel elvitetem magam vagy a reptérig, vagy félútig a vonathoz, ami olcsón és kényelmesen elrepít a reptérig. Ha nincs kedvezõ árú kocsi a közelben, megyek az út szélén parkolni, és buszozok a reptérig.

Azám (megint egy érdekes szó, ez jutott eszembe, rég nem használtam), közben kiderült, hogy holnap megint sztrajk van, se vonat, se a reptéri busz nem jár. Opciónak marad a taxi, de ha a sztrájk miatt mindenki taxizik, akkor drága lesz, vagy a reptér melletti parkolás, ami transzferrel visz a reptérre. Hogy ott rohadjon meg mindenki! Nem a sztrájkolókra értem, mert mindenkinek joga van sztrájkolni, leginkább azok rohadjanak meg, akik miatt sztrájkolni kell. Még szerencse, hogy nekem van autóm, és van megoldás, még ha drágább is, mint amit szerettem volna.

Most azon tanakodok magammal, hogy befoglaljam-e a reptér melletti, transzferes parkolást 50 euroért, vagy a reptérre menjek. Ott van a városi parkoló 39-ért kicsit több sétával, vagy van a reptéri parkoló közvetlen a terminál mellett 76 euroért. Oda fele belefér 15 perc séta, vissza fele feladott sporttáskával már nehezebb. Fõleg, ha megint nagy fagyok lesznek. Holnap reggel moderált, -7 fok körül várható.

A 39 eurós parkolóhoz séta 15 perc, fedett. Az 50 eurós parkoló fedetlen, nem kell sétálni csomaggal, transzfer van ami 15-20 perc. A 76 eurós parkoló a reptéren van, kicsi séta, tolókocsira feldobható a csomag, fedett. Megér ennyivel többet költeni rá?

A taxi 46 eur per irány. Mondjuk vissza úton tudok vonatozni is, ha megint nem sztrájkolnak.

Nincsenek megjegyzések: