2024. február 15., csütörtök

Hózápor

4:20-kor keltem. Az éjjel sok hó esett, reggel hózáporban indultam el. Ha esik a hó, az utakat nem kezdik el feleslegesen korán takarítani, mert újra belepi, csak akkor, mikor az autósok útnak erednek. Tehát 5 körül még 15-20 centis hó volt az utakon, az autopályán 1 sáv volt járható, az is csak 80-nal. Elõttem tötyögött valaki 70-nel, de a belsõ sáv annyira havas volt, hogy nem tudtam elkerülni. Már kezdtem izgulni, hogy idõben odaérek-e a reptéri parkolóba, ahonnan még transzfer vitt a terminálhoz. A gépet elértem, annak az ablakait is hó fedte, le kellett mosni a gépet meleg jégoldós vízzel, megszokott procedúra télen indulás elõtt. A gépen 2 rég ismerõssel találkoztam. 8:20-kor már leszálltunk, ragyogó napsütés, pulóveres meleg idõ, éles ellentét a hajnali idõjáráshoz képest.

Buszon hallgattam a reggeli meetingeket, haza érve dolgoztam, bevásároltam, üres volt a hûtõ, s mivel azt hittem, hogy ma csak este érkezem, mára nem rendeltem kaját, ebédre is kellett vásárolni. Hurka, kolbász, savanyú káposzta, szerényen, mert böjt van.

Munka után megleptem anyut a kórházban, szerencsére észnél volt. Holnap várjuk haza. A ma estém szabad volt, kihasználtam, elmentem a baráti körrel vacsorázni.

A család nem is tudja, hogy egy fél nappal hamarabb érkeztem. Kicsit takarítottam, megágyaztam, s most várom, hogy végre eltaláljon az álom isten nyila.

Holnap munka közben el kell szaladjak a bankba. Lakáshitelt intézünk a párommal.

Update: kiderült. Anyut látogattam a kórházban, mikor bejött a betegszállító, aki karácsonykor is, és a szemmûtétkor is szállította, és leadta a drótot a hugomnak, lebuktatott. Kiderült, hogy ezek összeszûrték a levet. Isten éltesse õket! Haha, inkognito.

Nincsenek megjegyzések: