2009. június 23., kedd

Olvass galaxist

Egy ideje ráizgultam a galaxis utikalauzra. Mióta láttam egy kvízben, hogy mennyi sok kérdésre a válasz a negyvenkettő. Csak az elsőt olvastam, most elolvasnám mind a többit, az ötésfél részes trilógiát. Keresem a neten, de csak kettő elérhető belőle angolul, meg nem is nagyon szeretem scrollozni a pdf-et. Felütöm a könyvtárat, ott van könyv formában angol is, finn is, megrendelem, erre látom, hogy van hangoskönyv is, van rövidített meg teljes, megrendelem azokat is, majd hallgatom mp játszón a repülőn, meg a kocsiban is, meg munka közben, kevésbé feltűnő mint bubbletet játszani. Hallgatni galaxist lehet excel tábla előtt is, mintha dolgoznék.

Na ja, jön a jó idő, ma már 23 fok volt, hétvégére lesz 27 is. Vajon otthon?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elhoztam mar Magyarorol a konyvet (trilogia negy reszben), csak elfeledtem odaadni....
R.